niedziela, 13 listopada 2011

Na początek :D

Witajcie na tym jakże demonicznym blogu, który powstał tylko w jednym i bardzo ważnym celu-żeby zabrać wasze duszę!
 Wcale nie jestem satanistą…

 No dobra żart, żart…Jedynym minusem może być to, że dostaniecie uszczerbku w mózgu, za który nie odpowiadam… Za wizytę u księdza Natanka też nie… I pod żadnym pozorem nie przysyłajcie go do mnie!!!  Palisz? Nie?Pijesz nie? Opowiadania Rin? Tak przeczytałem je wszystkie!!!

To może trochę o tym co na tym blogu będzie:
na blogu będą umieszczone moje starsze jak i nowsze opowiadania: te starsze o Akatsuki(tak oglądam anime, czytam mangę i się tego nie wstydzę!), moje jedno partowe wypociny oraz główne opowiadanie tego bloga o jakże cudownym, litościwym, przepięknym chłopaku, który ma na imię Jack i lubi nakurwiać zombie… Wiele osób pewnie myśli WTF? Niech ona się ogarnie! Ale uwierzcie jestem bardzo wrażliwym i miłym człowiekiem, który tylko nie wie jak napisać tą pierwszą notkę, więc odwala głupka… 
Ale licząc na to, że się zlitujecie i zrozumiecie moją sytuacje i nie opuścicie tego bloga w trybie natychmiastowym przejdę do moich dalszych planów dotyczących tego bloga:
-dodawanie rozdziałów, wyjaśnię to teraz żeby potem nie było żadnych problemów: co dwa tygodnie na pewno coś będzie nowego, jeśli nienowe rozdziały to starsze opowiadania więc nie trzeba się o to martwić, a jeśli nawet to się nie pojawi zostaniecie powiadomieni,
-na pewno też pojawia się aktualki co nowego w świecie:wejścia do kin nowych filmów, mogą pojawić się też ich recenzje i inne pomysły,które przyjdą mi do głowy.

Plus z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy w ortografii,gramatyce itd.

Mam nadzieję, że nie zraziłam :) I zapraszam do czytania.

1 komentarz: